Forum Archief

Cyste in blaas? kan dat?

dinsdag 13 oktober 2015 om 22:21

Hallo:)!

Ik ben een vrouw van 26 jaar en momenteel 28 weken zwanger van me 2e dochtertje. Vorige week hebben ze per toeval bij de groeiecho van me dochter iets in mijn blaas ontdekt. Vandaag heeft de gyneacoloog ook gekeken en zag hetzelfde. En heeft mij nu doorgestuurd naar de Uroloog. Het leek op een cyste het was glad en ovaal wat ze zo op de echo kon zien. Nu maakte ik me best wel zorgen. En ging dus iets doen wat je niet moet doen ''googlen'' wat het was. Maar nu kan ik echt niets over een cyste in de blaas vinden. Bestaat dit wel? of noemen ze dit anders in de blaas? een tumor?

Ik heb al jaren blaasklachten. 10 Jaar geleden heel veel blaasontstekingen gehad en daarna veel klachten blijven houden. Nadat mijn urinebuis is opgerekt waren de klachten wat minder. Nu laatste maanden zijn mijn klachten langzaam verergert. Maar dit weet ik aan de zwangerschap en besteede er geen aandacht aan want had andere dingen aan me hoofd waar ik zorgen om had. Maar nu ik er over nadenk en op ga letten zijn mijn klachten eigenlijk best wel erg. Ik kan bijvoorbeeld niet uit mezelf plassen. Ik moet kracht zetten en moet vaak naar de wc omdat ik denk dat ik moet plassen terwijl er dan maar een slap klein straaltje uit komt. Ook snachts. Ook mijn incontinentie klachten zijn verergert.
Hoop dat iemand me meer informatie kan geven of misschien hetzelfde heeft meegemaakt ofzo?

Groetjes

Nanda

Reacties

Bij dit bericht zijn geen reacties geplaatst.