Forum Archief

Urge Incontinentie (help)

donderdag 24 september 2015 om 21:54

Ik ben een jonge vrouw van 30 jaar en heb sinds december 2015 last van Urge incontinentie. Ik ben altijd iemand geweest die veel moest plassen als kind zijnde al. dit vond ik niet erg storend omdat ik het verder wel goed op kon houden. Nu heb ik sinds december last van vreselijke niet te stoppen aandrang met urine verlies. Ik bij de huisarts, bekkenbodem therapeut, homeopaat en uroloog in een Rotterdams ziekenhuis geweest, ook udo en blaas onderzoek gehad. uit het onderzoek kwam niks geks naar voren want de uroloog zei dat hij alleen zag dat er bobbeltjes op mijn blaas zat en dat was een teken dat mijn blaas hard moet werken. Maar in het Udo kon er best veel vocht in mijn blass en zagen ze ook niet direct overacitiviteIt. Vervelende is dat dit net lijkt als of er niks aan de hand is. Tja zittend houd ik het redelijk lang vol. Maar staen lopen bukken bezig zijn is een ramp. kou en water zijn een drama want dan krijg ik direct onhoudbare aandrang met urine verlies en dat is niet weinig. Als ik de aardappels afgiet krijg ik aandrang als ik stof zuig , bootschappen doen etc ga maar door. Het is een vreselijk belemmering een nachtmerrie voor mijn sociale leven. Heb nu weer nieuwe medicijnen VESICARe ben benieuwd of dat wat gaat doen. ik moet in oktober terug naar de uroloog Maar ben ben bsng dat hij me niet zo series neemt omdat er vokgens het onderzoek best wat ml in mijn blaas kan maar dat is als ik rustig zit of lig! zodra ik ga staan of lopen is er geen houden aan. Blaastraining helpt daarom ook niet want mijn blaas spant zich aan wanneer hij zin heeft , of er nu 200 ml 300 of 500 inzit hij verkrampt op elk ongewenst moment. Ik zit er aan te denken of Botox wat voor mij is. PTNS heb ik al geprobeerd en dat was ook geen succes kwa resultaat. Wie heeft er wat tips voor mij.. Wordt er een beetje radeloos van..

Reacties

Bij dit bericht zijn geen reacties geplaatst.