Forum Archief

reactie op fixatiemateriaal

maandag 23 september 2013 om 16:46

Via Lekturo (nieuwsblad V&VN) las ik over het kenniscentrum van de urologie voor het Slingeland Ziekenhuis.
Een bijzonder initiatief waardoor  ik direct een kijkje ging nemen op de website.

Urotex Medical is bijzonder geïnteresseerd in alles wat te maken heeft met de urologie, vandaar ook onze contacten met de V&VN en de sponsoring van de richtlijn Katheterisatie. Ons standpunt is dat een goede katheterisatie de juiste fixatie verdient, in de bijlage vindt u onze advertentie zoals verspreid met de eerdergenoemde richtlijn katheterisatie.

De reden dat ik u deze e-mail stuur, is het gedeelte over fixatie op uw website.
Daar wordt de Transafix pleister vermeld met de toevoeging dat dit tot huidirritatie zou kunnen leiden.
Urotex Medical heeft een bijna vergelijkbaar fixatie systeem, Secutape fixatiematerialen, waarbij echter gebruik gemaakt wordt van een zuurstofdoorlaatbaar vlies.
Dit materiaal is speciaal ontwikkeld om huidirritatie te voorkomen!

Graag nodig ik u uit een kijkje te nemen op onze website www.urotex.nl bij de categorie fixatiematerialen.
U vindt daar de informatie over de vele uitvoeringen van Secutape (ook op de website van de fabrikant, door te klikken via de onderste afbeelding, is extra informatie te vinden).

Reacties

Bij dit bericht zijn geen reacties geplaatst.